Informace o doručení



DOTAZY OHLEDNĚ OBJEDNÁVEK NA E-SHOPU  TEL.: 776 560 738




Dopravní podmínky a poštovné 

Možnosti způsobů doručení zásilky a jejich ceny (včetně DPH):

 

1) osobním odběrem zboží - zdarma.

Objednané zboží je možné si vyzvednou na adrese: CYKLO best s.r.o., Rudé armády 646/47, Rousínovec, 683 01 Rousínov, Česká republika od 9:00 do 17:30 v pracovní dny od pondělí do pátku nebo na adrese CYKLO best s.r.o., Tuřanka 55, Brno-Slatina, 62700 od 10:00 - 18:00 od pondělí do pátku popřípadě v sobotu od 9:00 - 12:00 


2) zasláním ČESKOU POŠTOU a PPL

Pro území České republiky platí cena 100 Kč + 50 Kč dobírka (PPL) a 150 Kč s dobírkou (Česká pošta)

Zde si vyhrazujeme právo odmítnout tento způsob přepravy, pokud hmotnost či rozměry přesáhnou limit povolené přepravcem, na tuto skutečnost budete upozorněni prodávajícím při přijetí objednávky.

Zásilka bude doručena do dvou dnů  od předání dopravci (ve Svátky se doručení může výrazně prodloužit - v tomto období doporučujeme společnost PPL)

Pro území Slovenské republiky platí jednotná cena 300 Kč + 50 Kč dobírka.

Zde si vyhrazujeme právo odmítnout tento způsob přepravy, pokud hmotnost či rozměry přesáhnou limit povolené přepravcem, na tuto skutečnost budete upozorněni prodávajícím při přijetí objednávky.

Zásilka bude doručena do 3 dnů  od předání dopravci.

 


Zaslání zboží a kalkulace ceny pro zahraniční objednávky ( mimo ČR a SK ) Vám zkalkulujeme dodatečně dle objemu a hmotnosti zásilky.

Pro zahraniční kalkulace ceny se obracejte na info@cyklobest.cz 

 


Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít a zkontrolovat.

Zejména neporušenost obalů, lepicí pásky, která slouží jako ochrana před otevřením zásilky během přepravy, počet balíků.

V případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému.

V případě shledání porušení přepravního obalu, zboží či shledání jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít, případně sepsat reklamační protokol o porušenosti zásilky přímo s dopravcem!

Podpisem přepravci kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a k pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky bude prodávající přistupovat na základě podepsaného doručovacího listu, ve kterém kupující stvrzuje neporušenost vnějšího obalu zásilky včetně neporušenosti originální pásky a správný počet balíků.


Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad, je přiložena v balíku.